L’Organització de les Nacions Unides va declarar el 16 de maig com el Dia Internacional de la Convivència en Pau
A l'àrea de mates (taller de mates, els divendres) hem traballat un paisatge d'aprenentatge on els alumnes havien de resoldre enigmes.
Coneixerem del que estàfet; ingredients i com està fet de manera general... Coneixerem on es fat; situant-hoen un mapa... Coneixerem les seues varietats; les mès representatives, sense tenir en compte els nous sabors...Coneixerem; els…
Aquesta activitat està pensasa perquè tost els alumnes de la classe i ès convenient que tinga una dimensió humorística i per posar en joc les habilitats personals. Fer individualment.
Hem realitzat un marc de fotos amb la foto de la classe. El marc l'hem fet a partir d'una idea del programa Art Atack.
Nosaltres vam decidir fer una recollida d'aliments per dur a Càritas Manresa i, en el plaç de 3 dies vam aconseguir mobilitzar tot l'alumnat d'ESO, Batxillerat i Cicles Formatius.
Els alumnes de l'escola des de P3 fins a 6è han preparat unes manualitats i unes postals de Nadal pels avis de Germanetes dels Pobres de Barcelona.
Els xiquets de 5 anys del C.E.I.P José Mollá de Canals han confeccionat una caixa blanca amb un Ren amb cartolina, i en un taller de cuina hem fet galetes de fondant amb motius nadalencs, i eixe serà el regal de nadal per als seus…
La targeta que hem fet enguany per a felicitar les festes a les famílies, al nivell de 4t de Primària, treballa objectius de tres àrees.
Des de ja fa temps la Comissió de festes de l'escola organitzem activitats per a decoarar-la entre tots. Aquest any hem utilitzat gots de plàstic (reciclat) o dels flams o dels actimeles...
Des d'una perspectiva de crítica a la publicitat que ens envolta, i a partir de l'anàlisi de diferents anuncis gràfics, plantegem a l'alumne la recreació d'un producte publicitari per descobrir-hi les virtuts i els perills del…
A partir d'uns coneixements bàsics del segle XVII europeu, i després d'una descripció breu del panorama polític, social i econòmic dels diversos països protagonistes, s'ofereix una aproximació a l'art barroc.
Noia. 13 anys. Bona estudiant i bona persona. Relació excel•lent amb el grup classe, sobretot amb dues alumnes (B i C). Les alumnes B i C són noies treballadores i amb bons resultats. Són de classe social alta. La protagonista (A)…
Durant molts anys vaig transmetre coneixements de Geografia i Història a alumnes 5è i 6è de Primària (10 i 11 anys). De vegades, resultava una mica complicat fer comprendre a aquests alumnes determinats conceptes abstractes i, en…
Durant molts anys vaig transmetre coneixements de Geografia i Història a alumnes 5è i 6è de Primària (10 i 11 anys). De vegades, resultava una mica complicat fer comprendre a aquests alumnes determinats conceptes abstractes i, en…
Per cada professor que recomanis i s’hi doni d’alta, acumularàs 15 Punts per tenir més possibilitats de guanyar premis mensuals.
Et donem tres opcions per triar la que més t’agradi:
Per poder respondre’t la consulta necessitem que primer validis la teva adreça electrònica mitjançant el correu que t’hem enviat.